piątek, 1 lipca 2011

Łomża wyborowe niepasteryzowane - Browar Łomża [6%]



Piłem już wcześniej te piwo, tylko nie miałem możliwości napisania czegokolwiek na jego temat. Pamiętam, że tak mi posmakowało, że postanowiłem się przerzucić (piję najczęściej Tyskie). Pamiętam, że Łomżę tą łączyłem właśnie z Tyskim, które w porównaniu nagle straciło cały swój "smak"...

Łomża ta jest jakby Tyskim na sterydach - treściwsze, głębsze, mocniejsze.
Teraz mam problem - to dobre piwo, lepsze od Tyskiego, a skoro dla Tyskiego dałem 4, to temu nie mogę dać mniej... ale więcej też nie... To chyba inna kategoria wagowa.

Mocna 4. Lepsze od Tyskiego. Smakuje mi.

1 komentarz:

  1. Moje ulubione, butelka po około 2zł i super smak. Nie nudzi się dokładnie jak chleb powszeni.

    OdpowiedzUsuń

Z powodu natłoku spamu, komentarze są moderowane. Sorry! takie czasy!