piątek, 1 lipca 2011

Trybunalskie miodowe - Browary Lubelskie [6%]



Świetne, orzeźwiające, mocno sycące miodowe piwo :)
Mimo, że jest zupełnie cukierkowate, cudownie się wstrzeliło w mój obecny stan umysłu - niezbyt pogodny, dodatkowo po wcześniej wypitych dwóch kiepskich piwach.

Istny mercedes wśród miodziaków. Takie Karmi wśród bezalkoholowych browarów.
Smaki walczą ze sobą, ale bezsprzecznie wygrywa cukier. Normalnie bym te piwo zjechał zupełnie. Ale teraz mi smakuje. Może powinienem do recenzji dodawać w stopce stan umysłu?

Postaram się w skrócie: Słodkie. Sycące. Jeśli wcześniej piłeś/aś Pilsnera, a za nim nie przepadasz, w tym piwie się zakochasz :)
Daję 4.

7 komentarzy:

  1. a wg mnie przyjemne słodkawe ale bez przesady z delikatnym posmakiem miodu - w cenie ok 3 zł jest niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Autorze, czy mógłbyś wystawić noty innym piwom z pod znaku Browarów Lubelskich, Perły Chmielowej, Perły Mocnej, Perły Niepasteryzowanej, Perły Export, Lubelskiego. Chciałbym poznać twoją opinię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopisuję do listy, Perła czeka już od dawna na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 4 i to ze względu na niewygórowaną cenne ok 3 zł smak bez rewelacji

    OdpowiedzUsuń
  5. polecam szczerze piwo miodowe ze Zduńskiej Woli cena około 3zł, ma tylko jedna wadę - plastikowa butelka

    OdpowiedzUsuń
  6. lol wy tu wyskakujecie z cenami 3 zł a u mnie było w promocji po 99 groszy :) zgrzewkami kupowaliśmy xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam trybunalskie najlepsze dla mnie;))

    OdpowiedzUsuń

Z powodu natłoku spamu, komentarze są moderowane. Sorry! takie czasy!