środa, 17 sierpnia 2011

Goldbrayner super mocne - Van Pur [9%]


Nie spodziewałem się czegoś w rodzaju trufli, i słusznie.
Te produkowane dla Lewiatana piwo poza czystymi procentami nie wnosi nic do mojego życia, przynajmniej nic, co bym chciał zapamiętać na dłużej.

Pianka, nagazowanie - poniżej średniej, jedynie kolor jakoś trzyma fason.
W smaku jest pokręcone - zanim przełkniemy, nie czuć odrazy, może tylko spore scukrzenie wywoływać odruch wiadomo jaki. Po przełknięciu zaczyna się mała wewnętrzna walka, nagle zaczynamy się zastanawiać czy warto było to robić. Nagle bowiem zbiegać się zaczynają z kubków smakowych sygnały rozumiane powszechnie jako alarmowe.

Krótko: jeśli chcecie się upić w sposób szybki i mało przyjemny (obstawiam zwroty przy większych ilościach), polecam. Ale jeśli jesteście właśnie na swojej pierwszej randce, i zależy wam na kontynuowaniu znajomości - wybierzcie coś lepszego.

PS Jeśli ktoś pamięta, i pił kiedyś takie wynalazki jak Dortmunder... to wiadomo o co chodzi...
Niemniej,  udało mi się to piwo dopić - dlatego nie daję (zasłużonej) 1. W pamięci mam bowiem gorsze smaki.

Cena: 2.69zł.
Moja ocena: 2.
Zaleta: 3 piwa i zapominasz o problemach.
Wada: 3 piwa i zapominasz, co to dobry gust.

9 komentarzy:

  1. mi smakuje :) jest to pochodna Van Pura 10% słabsze wydanie ale jak koślubi mocne i konkretne piwa a nic nie ma w pobliżu to taki Lewiatan może być:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi tez smakuje, dobre i w miare tanie

    OdpowiedzUsuń
  3. piwko konkretne dobry humor,i klimacik po nim mam,oby więcej tego typu piwka w Polskich sklepach....

    OdpowiedzUsuń
  4. trudne czasy ,bezrobocie,niepewna przyszłość, nic tak dobrze nie robi człowiekowi,i poprawi humor jak dobry mocny browar najlepiej z rana.To Prawdziwe mocne piwo tylko dla orłów polecam.........

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie konsumuję. i żałuję, że nie mam drugiego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piwo przeciętne, wbrew recenzji autora nie jest złe. Ale fakt, dla kogoś kto chce się upić kilka Goldbraynerów wystarczy. Cena detaliczna powinna być o 40 gr. mniejsza; no wtedy byłoby się to opłacało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobry browar ja codziennie pije goldbraynera bo kolega to woli szczochbraynera

    OdpowiedzUsuń
  8. Wlasnie sie blizej poznajemy i moge powiedziec ze daje w dekiel;-)) Czasem nic wiecej nie potrzeba

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobre piwo polecam wszystkim. Przynajmniej coś innego niż te koncernowe szczochy, które smakują tak samo niezależnie od ceny.

    OdpowiedzUsuń

Z powodu natłoku spamu, komentarze są moderowane. Sorry! takie czasy!