piątek, 14 października 2011

Granát - Černá Hora [4.5%]


Kopia Kerna, z niewielką poprawką - w wersji 2.1 Kern, czyli Granat, otrzymuje łatkę w postaci kawowego aromatu. Z głębszym kolorem, słodszym zapachem, nadal zachowuje typową dla tego browaru oleistą gorzkawość.

O 0.5% podskoczyła moc, co na różnicę smakową między tymi dwoma ciemniakami nie wpływa w żaden sposób (testuję je bezpośrednio jedno po drugim, więc mam porównanie w trybie rzeczywistym...).
Przyjemna goryczka, kawowy aromat, aksamitny smak - jest ok.
Nadaje się wyśmienicie do ogródków piwnych - jest lekkie, nie zamula, ciężko się tym napić i wchodzi jak woda.

Etykieta taka jak w poprzednio opisywanym piwie, nic się we mnie nie zmieniło, nadal mi się nie podoba, bardziej mi taka stylistyka pasuje do whisky... nie wiem dlaczego, ale tak jest.

Cena: 4zł.
Moja ocena: 4.
Zaleta: kawowy aromat.
Wada: na siłę nie będę szukać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z powodu natłoku spamu, komentarze są moderowane. Sorry! takie czasy!