niedziela, 5 czerwca 2011

Magnus Czekoladowy - Browar Jagiełło [6%]



Po poprzednim produkcie tego browaru miałem oczekiwania na naprawdę najwyższym poziomie.
Nie zawiodłem się.

Zapach - rewelacja. Kolor - rewelacja. Rubinowy, głęboki. Zazwyczaj nie piję pianki z piwa, bo zwyczajnie jej nie lubię; tej spróbowałem z przyjemnością.

Jeśli chodzi o sam smak czekolady, to piątka z plusem. Nie jest to sama słodycz, ma wyrafinowany p
osmak gorzkiej czekolady, sam tylko zapach jest bardzo słodki. Mistrzostwo! Takie piwa piłbym litrami.

Wcześniej żałowałem, że piwa tego nie pakują w butelki 0.5, ale teraz zaczynam dostrzegać w tym sens - można to porównać do malutkiej, pysznej trufli leżącej obok dużego, sztucznego i ociekającego cukrem ciastka. Te piwo to właśnie takie małe perełki...

5 komentarzy:

  1. A wiesz co Pejot, mi nie smakuje. Ani czekoladowe ani śliwkowe. Już po pierwszym łyku miałam wrażenie chemicznego smaku. Długo szukałam wzmianki na etykiecie o suszu i jeśli naprawdę tam jest to chyba mocno doprawiony. Czekoladowe natomiast za słodkie. Podsumowując, jedno można łyknąć, ale nie więcej i nie za często :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, jakoś te 6% trzeba ukryć... ale moim zdaniem zrobili to naprawdę nieźle - weź proszę pod uwagę, że nie jest to duży, ani znany browar... już samo to, plus fakt, że mają niezły rozrzut smakowy zasługuje na plus. Oczywiście patrzę też na smak.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie pełna 5. Ale mam skrzywiony smak (lubię słodkości).
    Ten sprezentowany przez zajebistego brata- ale jak tylko będzie dostawa tegoż trunku nie omieszkam zakupić i brata "odczęstować" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda tylko trochę, że pierwszy kontakt z tym piwem miałaś na ciepło :( Trzeba je jednak solidnie schłodzić, bo inaczej jest za słodkie

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham to piwo!:) Pewnie bierze się to z miłości do czekolady...Na szczęście nie przesadzili ze słodyczą. I ten przyciągający zapach! Podoba mi się w tym piwie wszystko łącznie z tym, że jest sprzedawane w małych, zgrabnych buteleczkach:) Uważam, że to świetne piwo dla kobiet, bo nie ukrywajmy, przeważająca większość lubi piwa smakowe. Piwo ma swój urok i jest przede wszystkim pyszne. Już nigdy nie wrócę do Redd'sa!:D

    OdpowiedzUsuń

Z powodu natłoku spamu, komentarze są moderowane. Sorry! takie czasy!