sobota, 13 sierpnia 2011

Pilsweiser exclusive beer - Browar Grybów [5.7%]


Cóż... z chęcią zaliczyłbym (spokojnie, dajcie mi dokończyć zdanie) to piwo do smakowych, bo, przysiągłbym, czuć grzybami...

Biorę łyk za łykiem i nie mogę się nadziwić... jak morowy borowy z zupki...

Producent utrzymuje, że "gotuje" piwo zgodnie z XIX w. tradycją, na wodzie z własnych studni głębinowych. Okej... ja sam warze zgodnie z przepisami o kilkuset letniej tradycji, i?... Pilsweiser nie smakuje przez to lepiej. Nie stawiałbym też słów Pilsweiser, exclusive oraz beer obok siebie, bo mało do siebie pasują.

W smaku chamowate. Przypomina produkty, które, żeby zobaczyć je w sklepie, wymagają schylenia głowy pod kątem 60' w dół. Tak, niska półka.

Piję je bez przekonania i radości.

Cena: 3.60zł
Moja ocena: 2.
Zaleta: grzybowy posmak, a to zawsze coś nowego.
Wada: niska jakość.

2 komentarze:

  1. Na pewno jest specyficzny w smaku i mnie za pierwszym razem też raczej rozczarował (nie grzybowym, a metalicznym posmakiem) a mimo to czasem po niego sięgam. A "Lach z Grybowa" jest naprawdę przyzwoity.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedno z tych piw, które u mnie wylądowały w zlewie.

    OdpowiedzUsuń

Z powodu natłoku spamu, komentarze są moderowane. Sorry! takie czasy!